+48 600 450 268 loch@aloch.pl
kanały w warsztatach samochodowych
odwodnienia w halach przemysłowych
garaże dla samochodów osobowych
Przykładowe zamówienie powinno mieć formę :
KOZ /34X38 /pł. 30×2/ L 790 x B 1000/ 200szt
W przypadku indywidualnych wymagań odnośnie wymiarów krat pomostowych oferujemy naszym klientom:
1. Przycinanie – produkcja krat pod wymiar na życzenie klienta
2. Proszkowanie – malowanie proszkowe krat
3. Pasywania – trawienie
4. Piaskowanie krat
Rozstaw podpór w [mm} | Samochody osobowe | Wózki widłowe | Ciężarówki | Ciągniki siodłowe z naczepą | |||||||||||
Q=2.5 |T| | Q=2.5 |T| | Q=3.5 |T| | Q=7.0 |T| | Q=13 |T| | Q=6.0 |T| | Q=9.0 |T| | Q=12.0 |T| | Q=30 |T| | Q=60 |T| | ||||||
P=0.48/0.624 | P=1/1.3 | P=1.5/1.95 | P=3.25/4.225 | P=6/7.8 | P=2/2.6 | P=3/3.9 | P=4/5.2 | P=5/6.5 | P=10/13 | ||||||
A=0.2X0.15 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.2 | A=0.2X0.26 | A=0.2X0.3 | A=0.2X0.4 | A=0.2X0.6 | |||||
Rl | Rb | Rl=Rb | Rl=Rb | Rl=Rb | Rl=Rb | Rl=Rb | Rl | Rb | Rl | Rb | Rl | Rb | Rl | Rb | |
300 | 40X4 | 40X4 | 40X4 | 40X4 | 50X5 | 70X5 | 40X5 | 50X4 | 50X4 | 50X4 | 50X5 | 50X4 | 50X4 | 60X4 | 60X4 |
400 | 40X4 | 40X4 | 40X4 | 40X5 | 60X5 | 50X5 | 50X5 | 60X4 | 60X5 | 60X5 | 60X5 | 60X5 | 70X5 | 70X4 | |
500 | 40X4 | 40X4 | 40X5 | 50X5 | 70X5 | 60X4 | 60X5 | 70X4 | 70X5 | 70X5 | 70X4 | ||||
600 | 40X4 | 40X4 | 50X4 | 60X4 | 60X5 | 70X5 | 70X5 | 70X5 | |||||||
700 | 40X4 | 40X4 | 50X5 | 60X5 | 70X5 | ||||||||||
800 | 40X5 | 40X4 | 50X5 | 60X5 | 70X5 | ||||||||||
900 | 40X5 | 40X5 | 60X4 | 70X5 | |||||||||||
1000 | 50X4 | 40X5 | 60X5 | 70X5 | |||||||||||
1100 | 50X4 | 50X4 | 60×5 | ||||||||||||
1200 | 50X5 | 50X4 | 70X4 | ||||||||||||
1300 | 60×4 | 50X5 | 70X5 | ||||||||||||
1400 | 60X4 | 60X4 | 70X5 | ||||||||||||
1500 | 60X5 | 60X4 | 70X5 |
KRATY DLA RUCHU KOŁOWEGO:
Kraty pomostowe znajdując cieszą się coraz większą popularnością oraz znajdują coraz większą gamę zwolenników oraz stosowane sa tam gdzie wcześniej nie były takim doskonałym przykładem są kraty pomostowe stosowane jako kraty dla ruchu kołowego.
Kraty pomostowe dla ruchu kołowego produkowane są na bazie krat zgrzewanych oraz prasowanych ciężkich tak zwanych KPK.
Większą grupę zwolenników krat do ruchu kołowego znajdują kraty zgrzewane z uwagi na niższą cenę które produkowane są tak samo jak kraty zwykłe zgrzewane tylko różnią się kryterium doboru płaskownika nośnego ,wysokością i grubością.
Przy doborze krat do ruchu kołowego należy podać:
Przy doborze krat należy pamiętać że obciążenie przenoszone jest wzdłuż poruszającego się pojazdu, a obciążenie przenosi wysokość a nie grubość płaskownika i zagęszczenie oczka lub zwiększenie grubości nie zwiększy Nam nośności kraty tylko jej wysokość.
Podanie powyższych kryterium pozwoli Nam na dobranie krat dla Państwa abyście mogli bezpiecznie poruczać się nimi swoimi pojazdami oraz cieszyli się długimi latami ich użytkowania.
Kraty dla ruchu kołowego mają zastosowanie w takich miejscach jak hale przemysłowe np. magazynu wysokiego składowania gdzie poruszają się wózki widłowe, magazyny firm logistycznych gdzie załadunek rozładunek aut odbywa się wewnątrz hal, na myjniach samochodowych , na myjniach w jednostkach wojskowych np. czołgów ,w garażach pod kołami samochodów,
Poniżej przedstawiamy dobór płaskowników dla ruchu kołowego:
Kraty zgrzewane, dla podziałki płaskowników nośnych a=34,3 mm
W celu swobodnego poruszania się , należy przyjąć pojedyncze obciążenie ruchome 150 daN/m2 na powierzchnię naporu 200x200mm w najbardziej niekorzystnym miejscu kraty, przy maksymalnym ugięciu 4mm
DANE TECHNICZNE:
Q– całkowity ciężar pojazdu wraz z dopuszczalnym ładunkiem (T)
P=A/B
P-wielkość siły nacisku
a – wartość maksymalnego nacisku na najbardziej obciążone koło w danym pojeździe (T)
b – wartość „a” powiększona o współczynnik dynamiczny(drganie, hamowanie)(T)
A-powierzchnia na którą działa nacisk „P”(MXM)
RL– kierunek ruchu wzdłuż prętów nośnych kraty
RB-kierunek ruchu pod kątem prostym do prętów nośnych kraty