Konin
Konin
Siedlce
+48 600 450 268 Pon - So 06:00 - 17:00 ul. Drużbackiej 3 62-500 Konin
+48 600 450 268 Pon - So 06:00 - 17:00 ul: Budowlana 3a, 08-110 Siedlce
Producent i Dostawca
nr 1 w Polsce
Dostawa 24 h
produkty z magazynu
Wsparcie techniczne
w doborze produktów

Kraty dla ruchu kołowego

Kraty dla ruchu kołowego

+48 600 450 268 loch@aloch.pl

Posiadamy w ofercie kraty do ruchu kołowego 

 

Więcej o produkcji i parametrach krat do ruchu kołowego

Przeznaczenie krat pomostowych dla ruchu kołowego

kanały w warsztatach samochodowych
odwodnienia w halach przemysłowych
garaże dla samochodów osobowych

Jak zamawiać kraty pomostowe?

Przykładowe zamówienie powinno mieć formę :
KOZ /34X38 /pł. 30×2/ L 790 x B 1000/ 200szt

Usługi dodatkowe

W przypadku indywidualnych wymagań odnośnie wymiarów krat pomostowych oferujemy naszym klientom:
1. Przycinanie – produkcja krat pod wymiar na życzenie klienta
2. Proszkowanie – malowanie proszkowe krat
3. Pasywania – trawienie
4. Piaskowanie krat

Krata pomostowa zgrzewana z listwą
Krata pomostowa zgrzewana z listwą
Rozstaw podpór w [mm} Samochody osobowe   Wózki widłowe       Ciężarówki         Ciągniki siodłowe z naczepą      
Q=2.5 |T| Q=2.5 |T| Q=3.5 |T| Q=7.0 |T| Q=13 |T| Q=6.0 |T| Q=9.0 |T| Q=12.0 |T| Q=30 |T| Q=60 |T|
P=0.48/0.624 P=1/1.3 P=1.5/1.95 P=3.25/4.225 P=6/7.8 P=2/2.6 P=3/3.9 P=4/5.2 P=5/6.5 P=10/13
A=0.2X0.15 A=0.2X0.2 A=0.2X0.2 A=0.2X0.2 A=0.2X0.2 A=0.2X0.2 A=0.2X0.2 A=0.2X0.26 A=0.2X0.3 A=0.2X0.4 A=0.2X0.6
Rl Rb Rl=Rb Rl=Rb Rl=Rb Rl=Rb Rl=Rb Rl Rb Rl Rb Rl Rb Rl Rb
300 40X4 40X4 40X4 40X4 50X5 70X5 40X5 50X4 50X4 50X4 50X5 50X4 50X4 60X4 60X4
400 40X4 40X4 40X4 40X5 60X5   50X5 50X5 60X4 60X5 60X5 60X5 60X5 70X5 70X4
500 40X4 40X4 40X5 50X5 70X5   60X4 60X5 70X4 70X5 70X5 70X4      
600 40X4 40X4 50X4 60X4     60X5 70X5 70X5     70X5      
700 40X4 40X4 50X5 60X5     70X5                
800 40X5 40X4 50X5 60X5     70X5                
900 40X5 40X5 60X4 70X5                      
1000 50X4 40X5 60X5 70X5                      
1100 50X4 50X4 60×5                        
1200 50X5 50X4 70X4                        
1300 60×4 50X5 70X5                        
1400 60X4 60X4 70X5                        
1500 60X5 60X4 70X5                        

KRATY DLA RUCHU KOŁOWEGO:

Kraty pomostowe znajdując cieszą się coraz większą popularnością oraz znajdują coraz większą gamę zwolenników oraz stosowane sa tam gdzie wcześniej nie były takim doskonałym przykładem są kraty pomostowe stosowane jako kraty dla ruchu kołowego.

Kraty pomostowe dla ruchu kołowego produkowane są na bazie krat zgrzewanych oraz prasowanych ciężkich tak zwanych KPK.

Większą grupę zwolenników krat do ruchu kołowego znajdują kraty zgrzewane z uwagi na niższą cenę które produkowane są tak samo jak kraty zwykłe zgrzewane tylko różnią się kryterium doboru płaskownika nośnego ,wysokością i grubością.

Przy doborze krat do ruchu kołowego należy podać:

  • wagę całego pojazdu poruszającego się po kratach ,
  • szerokość podpór
  • szerokość kanału
  • długość kanału
  • jaki pojazd będzie po nich jeździł(w przypadku aut ciężarowych oraz wózków widłowych wagę pojazdu z ładunkiem)

Przy doborze krat należy pamiętać że obciążenie przenoszone jest wzdłuż poruszającego się pojazdu, a obciążenie przenosi wysokość a nie grubość płaskownika i zagęszczenie oczka lub zwiększenie grubości nie zwiększy Nam nośności kraty tylko jej wysokość.

Podanie powyższych kryterium pozwoli Nam na dobranie krat dla Państwa abyście mogli bezpiecznie poruczać się nimi swoimi pojazdami oraz cieszyli się długimi latami ich użytkowania.

Kraty dla ruchu kołowego mają zastosowanie w takich miejscach jak hale przemysłowe np. magazynu wysokiego składowania gdzie poruszają się wózki widłowe, magazyny firm logistycznych gdzie załadunek rozładunek aut odbywa się wewnątrz hal, na myjniach samochodowych , na myjniach w jednostkach wojskowych np. czołgów ,w garażach pod kołami samochodów,

Poniżej przedstawiamy dobór płaskowników dla ruchu kołowego:

Kraty zgrzewane, dla podziałki płaskowników nośnych a=34,3 mm

W  celu swobodnego poruszania się , należy przyjąć pojedyncze obciążenie ruchome  150 daN/m2 na powierzchnię naporu 200x200mm w najbardziej niekorzystnym miejscu kraty, przy maksymalnym ugięciu 4mm

DANE TECHNICZNE:

Q– całkowity ciężar pojazdu wraz z dopuszczalnym ładunkiem (T)

P=A/B

P-wielkość siły nacisku

a – wartość maksymalnego nacisku na najbardziej obciążone koło w danym pojeździe (T)

b – wartość „a” powiększona o współczynnik dynamiczny(drganie, hamowanie)(T)

A-powierzchnia na którą działa nacisk „P”(MXM)

RL– kierunek ruchu wzdłuż prętów nośnych kraty

RB-kierunek ruchu pod kątem prostym do prętów nośnych kraty

 

Przykładowe realizację z wykorzystaniem naszych krat pomostowych